вторник, 25 сентября 2012 г.

Модуль 8
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме
·        оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
·        щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
·        уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
·        самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
·        переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
·        залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
·        продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий